Vlasnici trgovačke marke Kraljevske slastice odlučili su napraviti zaokret u prezentaciji vlastitih proizvoda što je uključivalo redizajn logotipa, brendiranje serije prehrambenih proizvoda i novi dizajn ambalaže.
Brendiranje linije proizvoda uz redizajn logotipa
Naš zadatak je bio osmisliti finu tranziciju iz starog vizualnog identiteta tržišne marke u novu, kvalitetniju i estetski razrađenu formu koja će više odgovarati viziji razvoja proizvoda i zainteresirati kupce da razmisle o kvalitetama ponuđenog asortimana. Dizajn logotipa Kraljevske slastice oslanja se na postojeći vizualni identitet kroz formu krune i stil tipografije kao elemente kontinuiteta.
Zadržati osnovnu ideju u novom ruhu dizajna ambalaže
Osnovnu ideju “kraljevskog identiteta” nastavljamo kroz modificirani grafički element krune koji osim osnovnog kićenog stila u sebi nosi simboliku dekoracije kolača i oblik kalupa koji služi za pečenje raznih slastica - torti, muffina, kolačića i sl. Ovakva forma slastičarskog kalupa, s ukomponiranim nazivom marke “Kraljevske slastice”, djeluje kao čvrst i jasan simbol marke u periodu formiranja svijesti šireg spektra kupaca o postojanju marke i proizvoda. Stil izvedbe i boja djeluju kao kompaktna i jednostavna, lako čitljiva cjelina što osigurava vidljivost, prepoznatljivost i jednostavnu te učinkovitu primjenu na različitim tipovima proizvoda.
Fotografija proizvoda za dizajn ambalaže
Dizajn ambalaže linije proizvoda uključivao je i osmišljavanje naziva proizvoda te originalnu fotografiju proizvoda (keksića) koja je ukomponirana u grafičko rješenje.