Brendiranje tvrtke je spoj vizualnih i komunikacijskih elemenata
Kako biste vizualno prenijeli suštinu vaše poslovne ideje te stvorili okvir prepoznatljivosti, brendiranje tvrtke radimo na sljedeći način:
- Analiziramo Vaše poslovanje (početna ideja, vizija, misija)
- Dizajniramo logotip prilikom čega određujemo ključne komunikacijske pojmove i shemu boja
- Prezentiramo logotip s objašnjenjem segmenata razrade
- Izrađujemo knjigu standarda radi pravilne reprodukcije logotipa u digitalnim i tiskanim medijima te ostalim promotivnim i informativnim materijalima
- Osmišljavamo krilatice, slogane i tekstove koji upotpunjuju komunikaciju u promo materijalima ili na web stranicama
- Radimo dizajn svih poslovnih materijala (dopisi, prezentacije, brošure, izvješća i sl.) koji vam tada služe kao snažan alat prezentacije prema klijentima, kupcima i vlastitim zaposlenicima
Fotografija: Dizajn logotipa tvrtke Geoid Beroš na zaglavlju memoranduma [saznaj više]
Razvoj brenda, brending i vizualni identitet stvaraju temeljni dojam kod promatrača
Brending stvara univerzalnu priču koja prenosi suštinu Vašeg poslovanja. Kako bi vaš potencijalni suradnik ili kupac u vama prepoznao relevantnog partnera, svoju viziju tvrtke možete adekvatno pretočiti u smislen i prepoznatljiv okvir. Taj osnovni okvir čine slikovni i tekstualni elementi - dizajn logotipa i popratne grafike, izbor boja, osmišljavanje slogana i pisanje promotivnih tekstova kojima prenosite početni dojam i postavljate jezgru daljnje komunikacije. Ovaj segment potrebno je odraditi precizno i profesionalno kako biste pogodili ispravan stil i pravu mjeru u komunikaciji s promatračem.
Fotografija: Primjena vizualnog identiteta tvrtke Biovitalis na promotivnu vrećicu
Fotografija: Cjelovito brendiranje tvrtke VMSY Group [saznaj više]