Opsežnoj promotivnoj kampanji nove kreme Skeyndor kavitacija, dali smo idejni i kreativni okvir - od dizajna ambalaže do kreiranja tiskanih i prostornih promotivnih materijala.
Dizajn ambalaže i osmišljavanje promocije za kozmetički proizvod
Provjerena kozmetička metoda bazira se na ultrazvučnom efektu uklanjanja celulita što smo iskoristili kao temeljnu komunikacijsku poruku promotivne kampanje. Vizualnu osnovu u dizajnu ambalaže kreirali smo kroz prikaz specifičnih područja ženskog tijela, obuhvaćenih djelovanjem proizvoda, nadogradivši ju grafičkim elementima koji simuliraju ultrazvučni proces kavitacije, učinkovitost i superiornost. Upotreba svježe zelenkaste podloge, kao prepoznatljive boje kampanje, komunicira medicinske karakteristike proizvoda, a moderna i prozračna stilska prezentacija naglašava kvalitetu i profesionalnu vrijednost. U daljnjoj razradi, elemente vizualnog identiteta transformirali smo kroz promotivna rješenja s dobro nam poznatom Severinom kao zaštitnim licem kampanje.
Dizajn plakata, dizajn letaka, dizajn displaya za letke i izrada promotivnih materijala na mjestima prodaje...