Postoje trenuci u karijeri kada projekt prelazi granice standardne suradnje. (re)Dizajnirati ambalažu za proizvode Paške soli, jedan je od takvih trenutaka. Dati novo ruho i novi vizualni identitet proizvodima koji predstavljaju samu bit hrvatske tradicionalne proizvodnje, posebna je odgovornost i zadovoljstvo.
Redizajn ambalaže tradicionalne Paške soli
Paška sol jedna je od ikona domaćih proizvoda. Redizajnirati ambalažu bilo je izazovno i sa stajališta kvalitetne moderne vizualizacije i iz perspektive zadržavanja komunikacijske poveznice s prepoznatljivim proizvodom koji je, kao takav, na policama već više od 20 godina. Jesmo li uspjeli osvježiti liniju ovih proizvoda (sitna i krupna Paška sol) te nastaviti komunikacijski kontinuitet, procijenite sami...
Dizajn ambalaže specijalizirane linije proizvoda Solane Pag
Osim standardne Paške soli u sitnoj i krupnoj varijanti, Solana Pag ima i paletu specijalnih proizvoda obogaćenih mineralima te Gourmet varijantu grube granulacije. Potpuno nov dizajn ambalaže linije proizvoda namijenjen je novim generacijama "kućnih kuhara" koji hranu smatraju odrednicom vlastitog identiteta i bitan element zdravog života. Ambalaža je dizajnirana tako da u kuhinji figurira kao suvremen estetski element. Stilizacija obrisa otoka Paga, dašak posipane soli u nazivu proizvoda, elementi primorskog zavičajnog krajobraza, originalne stare fotografije rad u solani i snažni koloriti - povezani su u atraktivne, pomalo artističke vizuale.