Osatina je jedna od vodećih hrvatskih tvrtki s područja proizvodnje povrća i voća te svih popratnih proizvoda vezanih za ratarstvo i poljoprivredu. Suradnju na brandiranju i dizajnu ambalaže za njihovu marku Vego nastavili smo redizajnom logotipa i dizajnom vizualnog identiteta tvrtke povodom 25 godina postojanja tvrtke.
Simbol logotipa originalna je forma vezanih slovnih znakova “O” i “G” koji djeluju kao stilski inicijal naziva tvrtke. Prezentiran tankom i elegantnom zakrivljenom linijom, simbol primarno komunicira pouzdanošću, dinamikom, visokom kvalitetom te preciznošću. Krug, osim kao osnovni element inicijala, predstavlja element poveznice isprepletenih i nadopunjavajućih poslovnih procesa u zaokruženu cjelinu. Otvori na krugovima detalj je koji govori o pristupu otvorenosti novim rješenjima, inovacijama i napretku djelovanjem van ustaljenih okvira.
Rješenje logotipa smo razradili kroz dizajn korporativnih materijala - dizajn fascikla (poslovne mape), memoranduma, posjetnica, dizajn novogodišnjeg kalendara i dr.