Tijekom izgradnje i uređenja Park Boutique Hotela Varaždin, odradili smo za investitora osmišljavanje i dizajn vizualnog identiteta hotela te kompletan dizajn pratećih informativnih i promotivnih materijala, letaka, kataloga, uključujući i završno fotografiranje interijera za promotivne i prezentacijske potrebe.
Vizualni identitet Park Boutique Hotela Varaždin stvorili smo na temeljima jednostavnosti i čitljivosti jasno sublimirajući bitne komunikacijske elemente koji određuju suštinske odrednice hotela.
Dizajn logotipa kao priča o kontekstu
Simbol logotipa sastoji se od originalnog krivuljnog elementa koji istovremeno prikazuje stazu i list. Kao što se čovjek kreće puteljcima kroz park tako i ovdje varijacija debljine i smjera linije stvara priču o kretanju. Zakoračivši u varaždinsko Šetalište Vatroslava Jagića odškrinuli smo vizuru koju skrivaju drveće, grane i lišće te ugledali pročelje hotela sjedinjeno s prirodnom kulisom. Četiri vertikalne paralelne linije u simbolu upravo su poveznica s arhitektonskim rješenjem pročelja hotela. Međuodnos organske forme staze/lista i pravilne strukture paralelnih linija stvaraju vizualnu dinamiku i upravo nam govore o prožimanju arhitekture i prirode.
Centralnu vizualnu poruku dodatno zaokružujemo, doslovno i metaforički, krugom koji predstavlja cjelinu, neraskidivu vezu ljudske kreativnosti i prirodnog ambijenta.
Shema boja je jednostavna i precizna. Tamnija smeđa boja kojom je iscrtana osnova simbola i tipografski element, sjedinjuje se s toplom narančastom kružnom pozadinom. Dizajn logotipa toplinom komunicira pristupačnost, gostoprimstvo i povjerenje.
Fotografije i promotivni tekstovi u ulozi stvaranja osjećaja o prostoru i usluzi
Promotivni i informativni materijali hotela imaju jasnu poveznicu sa vizualnim identitetom, ali i svaki za sebe produbljuje komunikacijsku dimenziju pričom o povijesti, ljudima i toploj dobrodošlici utkanoj u filozofiju i poslovni pristup investitora.
Profesionalan i suvremen pristup fotografiji interijera prožima se s tradicionalnim slikama i elementima grafike te pomalo sentimentalnim tekstovima koji ipak u osnovi bilježe duhovnu podlogu zbivanja temeljem koje potencijalni posjetitelji mogu osjetiti izvornost konteksta u koji je hotel smješten te visoku razinu usluge.