Vizualni identitet gradske manifestacije

Vizualni identitet gradske manifestacije

Manifestacija „Subotom u Varaždinu“ skup je kulturno-umjetničkih, edukativnih i zabavnih događanja te je dio turističke, festivalske ponude grada Varaždina. Na tragu mozaičnog, festivalskog tipa manifestacije, stvorili smo stilski prepoznatljiv vizualni identitet kao skup originalnih elemenata koji komuniciraju raznolikost i zabavu, noseći poruku tradicije u modernoj formi.

Pričamo kroz dizajn logotipa

Naziv manifestacije „Subotom u Varaždinu“ poslužili su nam kao okosnica razrade logotipa. Tipografski elementi dominiraju formom te su izborom neobaveznog pismovnog stila oblikovani kako bi ostavili dojam razigranosti i dinamike što je i primarni cilj vizualne komunikacije. Upotpunjen kreativnim detaljima koji uvode dozu humora, logotip je direktna metafora grada-pozornice. Daljnju izradu vizualnog identiteta ostvarili smo kroz niz zasebnih dizajna logotipa čiju osnovu čine nazivi lokacija (trgova) u gradu na kojima se odvija program manifestacije. Specifičnost pojedine lokacije realiziramo tematsko grafičkim detaljima koje nude originalnu perspektivu i prepoznatljivost - tako je Trg Miljenka Stančića, poznatog slikara, prezentiran kroz kist i paletu boja, Trg tradicionalnih obrta kroz šešire i cimplet, a Korzo vizurom tornja i sata Gradske vijećnice te prepoznatljivim pločama gradskih ulica.

SUV identity 01

SUV identity 02

SUV identity 03

SUV identity 04

SUV identity 05

SUV identity 06

SUV identity 07