Izradom promotivnih materijala širokog spektra usluga Međimurske banke, uvijek težimo prenositi poruke na specifičan, zabavan i lako pamtljiv način, čime kontakt s promatračem postaje zadovoljstvo kako za tvrtku tako i za (potencijalnog) klijenta.
Kao što nameću visoki standardi usluga, čovjek i njegovo najbliže okruženje uvijek su u centru pažnje, na čemu baziramo i vizualne priče oko pojedinih tema. Intrigantne na prvi pogled, privlače pažnju, ostavljaju dovoljno prostora za razmišljanje i snažan su podsjetnik u zasićenom, jednoličnom informacijskom okruženju.
Dizajn plakata kao osnova za cjelovite promotivne kampanje...
Dizajn plakata i izrada promotivnih materijala za Kompić dječju štednju
Kompiću, dobro poznatoj marki Međimurske banke koja objedinjuje financijske usluge za djecu i mlade, kreirali smo nov, prepoznatljiv izgled dizajnom letaka, dizajnom roll-upa i izradom raznih promotivnih i informativnih materijala. Kako bismo usluge približili klijentima i komunikaciju sveli na razinu jasnih poruka, uveli smo plišanu maskotu kao "glavnog glumca" i nositelja kampanje. Grafičkim elementima postavili smo okvire vizualnog identiteta (obris glave s ušima koji stilizira maskotu - Kompića), a stilski razigrane forme i koloriti prilagođeni su publici - djeci i roditeljima. Maskota je postavljena u različite svakodnevne ili izmišljene situacije kako bi se na osobnoj razini ostvarila komunikacijska povezanost s najmlađom publikom i prenijela informacija o kvaliteti i karakteristikama usluge. Paralelno je kreiran prilagođen, ali jednako dinamičan grafički stil za nešto starije korisnike usluga.