Tvrtka Bauerfeind svakodnevno intenzivno radi na informiranju svojih kupaca o novim tehnologijama i proizvodima pa se traže i stalno svježa, originalna grafička rješenja za promociju na mjestima prodaje.
Dizajn stalaka za letke - zanimljiv POS materijal
Informativni letak nikada ne promatramo kao suhoparno sredstvo prenošenja informacije. Već i maleni pomaci u kreativnom pristupu mogu značajno pridonijeti transformaciji podataka u zanimljive i jasnije poruke. Dinamičan pristup kompoziciji uz naglašeno korištenje slikovnih elemenata, osnova su dizajna letaka i pripadajućeg dizajna promotvnih displaya Bauerfeind, gdje proizvodi i njihova funkcionalnost postaju nositelji cjelovite vizualne komunikacije.
U ovim slučajevima promotivna kampanja zaokružena je i prostornim stalcima koji su komplementarni kako cjelovitom stilu tako i standardima vizualnog identiteta tvrtke, oblikovani da privuku pažnju i ostanu produkcijski jednostavni.