Svaki proizvod ili usluga mogu se opisati na više načina, s više stilova sagledavajući temu iz različitih kuteva. Izabrana varijanta uvelike određuje način na koji će promatrači u početku percipirati proizvod ili uslugu te hoće li razviti osoban i pozitivan stav o prenesenoj poruci.
Copywriting, dizajn oglasa i dizajn plakata
Za proizvođača vrhunskog namještaja KTD osmislili smo cjelovitu promotivnu strategiju i odradili dizajn reklama koji će prenositi ideju radosti življenja u ugodnom okruženju. Upravo je to i najbolja komunikacijska poveznica s poslovnom orijentacijom tvrtke. Cilj nam je bio stvoriti okvir koji će na indirektan, ali vrlo osoban način prenositi suštinu vrijednosti cjelovite usluge tvrtke. Osmišljavanjem slogana, poruka i vizualnim rješenjima koja u prvi plan stavljaju čovjeka i njegovo zadovoljstvo, prenosimo pozitivnu namjeru na specifičan način. Ujedno, proizvod vizualno uvodimo kao jasnu kulisu i dio ukupne slike pristupačne svakodnevice, što on u svakom slučaju i jest.
Paralelno, realizirana je i nadogradnja dizajna vizualnog identiteta. U prvom redu logotip je proširen zvučnim i pamtljivim korporativnim sloganom "Maštaj i stvaraj" koji u priču o proizvodu uvodi pojmove kreativne slobode i originalnog pristupa. Daljnjom razradom sustava marki i upotrebom simbolike uvodimo mogućnosti ciljane komunikacije s tržištem. Tako će daljnja izmjena informacija s kupcima biti zanimljivija, preciznija i jasnija.
Napravili smo dizajn jumbo plakata...
Tu je i dizajn majice...
Kreativno rješenje za oslikavanje vozila...
Dizajn logotipa za pojedine kategorije namještaja...