Povodom 50 godina postojanja Helvetice, kao jednog od najrasprostranjenijih vrsta pisama (fontova) u svijetu, kreirali smo dva grafička rješenja dizajna plakata za natječaj na temu „50 godina Helvetice u Hrvatskoj“.
Zadatak je bio oblikovati vlastitu vizualnu ekspresiju proizvoljne poruke korištenjem tipografskih elemenata i elemenata koji u specifičan odnos dovode Helveticu i Hrvatsku.
Prvo rješenje zamislili smo kao pejzažni motiv mora i svjetionika koji komuniciraju pojmovima hrvatske prirodno-povijesne baštine. Simbolika svjetlosti koja se širi iz svjetionika dovedena je u metaforički odnos s porukama koje su ispisane kao grafička ekspresija svjetlosnih zraka. Originalnim porukama promišljamo slobodu kreativnog razmišljanja.
Drugo rješenje vizualizira dva grafička elementa koji su građeni od dvije vrste zagrada: uglatih i vitičastih. Cilj je bio postići personifikaciju Helvetice kao kreativno „živućeg“ elementa i prezentirati ga u dinamičkom odnosu sa svakodnevnim komunikacijskim potrebama. Tipografska stilizacija glava u obliku kvadrata koje izmjenjuju poruke, metafora su Hrvatske i Helvetice, tj. nas samih i nezaobilaznog medija komunikacije.
Rješenja su nagrađena u izboru 12 najboljih radova.