Najbolji, dugoročni učinci promocije proizvoda postižu se zaokruženim procesom
- Osmišljeno brendiranje proizvoda
- Kvalitetan dizajn ambalaže
- Vrhunski izvedena promotivna priča
Fotografija: Brendiranje, dizajn ambalaže i promocija linije proizvoda Bioskin [saznaj više]
Učinkovitost oglašavanja proizvoda postižemo kroz više kanala
- Dizajn oglasa (vizuala)
- Dizajn letaka, brošura i kataloga
- Dizajn grafika za izloge i dizajn plakata
- Prezentacija putem web stranica i web oglašavanje (on-line kampanje)
- POS materijali (promocija na prodajnim mjestima)
Težimo ponuditi vam savjete i plansku strukturu projekta od samih početaka kako biste znali vrhunski realizirati sve faze izrade ambalaže i na kraju, uz proizvod, imali optimalne alate prodaje.
Fotografija: Dizajn promotivnih materijala za Biovitalis proizvode
On-line promocija proizvoda
Također, danas se u velikoj mjeri koristi web promocija proizvoda putem web stranica koje mogu prenijeti cijeli niz poruka i informacija o proizvodima, ali samo neke web stranice nude cjelovito, precizno i kvalitetno grafički uobličeno rješenje. Uklopite sve off-line i on-line kanale u dobru promociju. Prodajni koncept proizvoda je snažna poveznica između inicijalne ideje i kvalitete proizvoda prenesene kroz izradu ambalaže s jedne strane te detaljno definirane i izvedene oglasne platforme s druge strane.
Fotografija: Izrada web stranica i promocija proizvoda Now Foods [saznaj više]
Dizajn display-a za proizvode - učinkovitost na mjestima prodaje proizvoda
Nudimo vam pomoć prilikom:
- Dizajna stolnih displaya za proizvode
- Izrade samostojećih displaya, kartonskih stalaka, kartonskih polica
- Dizajna wobblera (to su oni kartonski visuljci s polica :)
- Uređenja prodajnih prostora i uređenja štandova na sajmovima
Fotografija: Dizajn ambalaže, display-a za letke i promotivnih materijala proizvoda Xpress [saznaj više]
Jedan proizvod se često prodaje dva puta
Kod Business to business (B2B) prezentacije proizvoda, proizvod se mora dva puta prodati - prvo trgovini / trgovačkom centru, a zatim kupcu. Stoga je prilikom promocije bitna kvalitetna PPT prezentacija, dizajn cjenika i brošure / kataloga. Prethodno spomenuti elementi, uz prilagodbu komunikaciji elektroničkom poštom, čine zaokruženu cjelinu.
Fotografija govori više od tisuću riječi
Dobra fotografija prenosi autentičnost vašeg proizvoda, pri čemu su bitne stilske fotomontaže koje mogu dodati estetsku vrijednost fotografiji. Stilski promišljena fotografska kompozicija na ambalaži ne mora biti napadna, a opet može dati vizualni "wow" efekt proizvodu.
Ukoliko trebate pomoć, možemo vam ponuditi:
- dizajn web bannera s upečatljivim prikazima proizvoda u određenom kontekstu
- kataloško fotografiranje proizvoda
- stilske fotografije s aranžiranjem
Fotografija: Dizajn kataloga Twinlab proizvoda [saznaj više]