Brendiranje proizvoda daje dugoročne učinke
Ako imate liniju proizvoda sa snažnim prodajnim potencijalom, tada je dobro imati i osmišljen brend proizvoda koji nije samo naziv, već komunikacijski mozaik kojim pristupate potencijalnim kupcima. Brendiranje linije proizvoda kreće od analize pozicioniranja proizvoda - kome, kako, zašto. Brendiranje ili rebrending proizvoda najčešće uključuje:
- Definiranje ključnih pojmova o kojima ovisi prodaja proizvoda
- Definiranje vizualnog stila linije proizvoda
- Osmišljavanje naziva brenda te dizajn logotipa (znaka, amblema) linije proizvoda
- Grafičku standardizaciju elemenata u dizajnu
- Definiranje sheme boja
- Dizajn ambalaže proizvoda
- Prezentaciju pomoću 3D grafika ili printanih modela ambalaže
- Pripremu za tisak proizvoda
Brendiranjem je važno zadržati suštinu vizije proizvoda kako bi se postigao dugoročan učinak svijesti o kvalitetama i namjeni proizvoda.
Fotografija: Brendiranje linije proizvoda, fotografija za dizajn i dizajn ambalaže brenda Kraljevske slastice [saznaj više]
Brendiranje proizvoda je i briga o detaljima
Dizajnom ambalaže možemo ići uz ili mimo trendova, no zapravo ne postoji loš smjer već potencijalna opasnost leži samo u lošoj izvedbi.
Kao produkt dizajneri koji dvadesetak godina stvaramo najrazličitije oblike ambalaže i ambalažnih grafika, možemo potvrditi da je izrada pakiranja proizvoda kao modeliranje male skulpture, trodimenzionalno umjetničko djelo, vizualno sofisticirano te oblikom i izvedbom prilagođeno uporabnim normama i ciljanim troškovima. Dizajnom ambalaže moraju biti zadovoljni i oni koji stvaraju proizvod i oni koji ga kupuju, to je nezaobilazan most između stvaranja i korištenja proizvoda.
Fotografija: Brendiranje linije proizvoda, stilska fotografija za dizajn i dizajn ambalaže brenda Vero [saznaj više]