PZ Varaždinsko povrće grupacija je domaćih poljoprivrednika koja proizvodi odličan - krumpir. Pomogli smo im osmisliti i dizajnirati ambalažu za razne varijante namjenskog krumpira.
Dobar dizajn ambalaže ne vara kupca već prenosi priču o kvaliteti
Grafika koja će prezentirati neki proizvod jedan je od bitnijih elemenata uspjeha na tržištu. Kao što razvijen i kvalitetan vizualni identitet tvrtke ili brenda potiče pozitivnu percepciju, jednako tako pri odlučivanju o kupovini u prvom redu uzimamo u obzir prednosti koje nam donosi korištenje tog proizvoda. Kako je na braniku naše percepcije uvijek vizualizacija, ona mora u startu dešifrirati našu potrebu i njezino zadovoljavanje.
Na primjeru dizajna ambalaže krumpira koju smo kreirali za domaćeg proizvođača PZ Varaždinsko povrće, jasno je vidljivo kako primarno nezanimljiv proizvod može i mora dobiti kvalitetnu vizualnu nadogradnju kako bi učinkovito i jasno komunicirali s tržištem. Potreba kupca definirana je njegovom željom da osmisli kvalitetan dnevni jelovnik za sebe i svoju obitelj. Rješenje nudimo već kod prvog, vizualnog, kontakta s proizvodom - gotova jela kao ideju. Naravno, kao i u ovom slučaju, povratna informacija s tržišta o povećanju potražnje proizvoda s novim vizualnim identitetom uvijek je ugodna spoznaja.