Izdavanje financijskih izvješća nekim tvrtkama ne predstavlja samo obavezu informiranja javnosti o poslovnim rezultatima, već i priliku da se na specifičan i kreativan način predstave postojećim i potencijalnim klijentima.
Neobičan i zanimljiv dizajn godišnjeg izvješća
Za tvrtku Fima napravili smo dizajn godišnjeg izvješća koje će u isto vrijeme komunicirati egzaktne financijske pokazatelje, osnovne informacije o poslovnom sustavu te presjek bitnijih događaja u protekloj godini. Odabrali smo naziv „Ljetopis“ koji već na prvi pogled odskače od klasičnog pristupa, ali i daje uvid u vrstu materijala kao poslovnog godišnjaka. Prvi dio u potpunosti je kreiran kao financijsko izvješće, minimalističkog stila s apsolutnim fokusom na sadržaj. Nakon toga slijedi „preobrazba“ u „bogato“ dizajniran materijal razigrane podloge u duhu starinskih ljetopisa. Time se postiže prijeko potrebna dinamika prezentacije, ali se istovremeno komunicira pojmovima tradicije i iskustva u spoju s modernim i racionalnim promišljanjem kao temeljnim odlikama tvrtke.
Sadržajno, u drugom dijelu, grafičkim prikazima isječaka iz novina, člancima vezanim uz poslovanje te kratkim člancima o događajima iz svakodnevnog života dajemo kronološki presjek protekle godine. Kao kreativna poveznica cijelog materijala, korišten je prilagođen sustav boja i prepoznatljiv stil oblikovanja.
Kako govoriti, kako se ponašati
Priručnik o internim komunikacijskim odrednicama tvrtke Fima u osnovi je skup definiranih pravila ponašanja i korespondencije. Kako bi se takva "kruta" tematika približila onima kojima je namijenjena, stvorili smo vizualni okvir u kojem upotrebom neobaveznog i šaljivog stila na zabavan način prenosimo poruke.
Aktivaciju pažnje pojačali smo korištenjem čistih i jakih boja uz upotrebu jasne simbolike grafičkih elemenata. Na taj način eliminirali smo početnu odbojnost koju može polučiti sadržaj baziran na nizu instrukcija i omogućili njegovo sagledavanje s aspekta poboljšanja komunikacije i međusobnih odnosa.